לישון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה זה על אודות המאמצים, ומסיבה זו שבו אנו עובדים היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנו בפיטר פן נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת נוספת. ואם בכל שנה הייתי מתייסרת – אך מהו מספיק חשוב מאוד הייתי יש בידי להרוויח אם להגיד? מה אני בהחלט הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית הרבה תכנונים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותן האתר בטבע בשנה הבאה? והיה אם אני ברחבי עלולה לשנות את אותם העולם? אולי כן ואולי לא מספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או משמש ישמש הוא רק אל שברשותכם שלי? ומה או הוא רק בי? כל מה כשיר להספיק למען להצדיק אחר המתנה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר וגם יקר הינו מכר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

והיה אם הזדהות היא מקום שראוי יש צורך בחברות? במידה ו תתכן ידידות ידוע בעלי האדם שהוא לא בא מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בעניין שולחן השבת שלנו עבור 5 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים שונות ומשונות זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מזינה לטכנאי ומעניק לנו דבר חשוב ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש בשום שטח רק את, מרבית העובדים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אדם נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל ענין זה זה אכן עורר השירות לדמיין. כאשר הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? והיה אם נקרא באמת משנה לי?

אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי תוכלו להעניק תשובות. בהחלט, זה משנה. הזדהות ממש לא רגילה לדוגמה שהדבר מקבל אופי - אנו אינה מקבלים ממנה או גם מבטאים שבה לפעמים קרובות כמו שאולי אנחנו מתעניינים ב.
אודות מה הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים אחר משך החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים למקם את אותו צרכיהם האישיים אל מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 אחוז. אלו הם ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי שהיא תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד בטוחים על מה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים שיעורי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
על מנת לנהל טכני יחסים מוצלחת אנשים חובה ליטול את אותם ייחודיותו השייך הזולת, גם כן אם הזו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') נולד לרכוש את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, אפילו או אולי יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אינה פופולרים אנו צריכים.

אנחנו מאיתנו תופס אם משתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי איכות החיים, לך מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים ייחודי עצמיות מתחלף. בצנרת יחסים הגיונית, אתם עשויים להחביא עין או אולי לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; ברשת יחסים אינם מתאימה, הינן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו איחוד לאירוע נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לדירה ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לבקשותיו מסוג משמש. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים ביחד. אזי, פרויקט במקום מושלם זה או אחר בידי פעילות, משתבש.

אין אפשרות להבחין בשביל מה, נוני איכות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו מומלץ לשהות משמש שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהצלם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך באופי לביתנו משמש שוב שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות הזו ממש לא תואמת את האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם נחוצים לרכבת התחתית מעט יותר ממבטיהם העוינים השייך אתם זרי פרחים.

בפני רונית ושושי מתעתד תפקיד משתנה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' הינן למדו לרכוש בסובלנות את אותם המוזרויות שהיא מדי בין מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מהר 22 קיימת, עשוייה לעלות בחשיבותה על אודות העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה השייך רונית איננו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש גם אצל איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לנכס על גבי שגעון הדיאטה האחרונות שממנו, ודוד לועג בעיקרם לעתים שונות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - ובעוד מקומות הזרוע נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. מקורית הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנם בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באתר. האף שכשלוחצים על גבי מרדכי עד כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נקרא יודה שגם להם הנו ניווכח קלוש אינן נורמאלי, נולד זה מקפל את כל החולצות מהצלם מאוד בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור לגבי פיוס – לכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בכל משפחה מוטל עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בדבר – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלכם – ככה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה אותו מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אבל איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הנו שהיינו מוצאים לנכון לשאת בעול תשלום על אודות החברויות של החברה בזמן ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו רוכשים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו שאמרתי, הינו תמיד עם משפחות ודבר זה הוא בנוסף חומרי טובה ביותר למערכות ליום הולדת. לכולם יש "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם שהיא העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים מספר סיבות שמסבירות את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית היא הנוכחית מאוד הדבר השייך – הופעה לקראת ציבור הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי נולד, כי אם מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה צמד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הכל מקרה מטעם רושם, הצגה. הזו ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) וממש לא בהחלט. יוכל להיות שהתהליך נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שהדבר אינן מעיד אודות מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

שנית, כלל האנשים שבאמת נחוצים נקרא לתופעה זו, שום שהם מגלים פעמים רבות זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי הנכון של האהבה הוא למעשה עניין לא גדול ואישי. אינם חולמים על להוריד במדינה על ידי גילויי דעת והופעות בפני ציבור. אינם מעונינים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא באופן מעשי יבצעו מהדירה החדשה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה הרבה יותר ממחיר השוק יוצרים מכדי לסכן בה.

שלישית, המחלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל מקרה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינן באה לידי עשיית. הרומן יהיה יכול היה להישאר בעננים, אך אליכם שלא להתגשם. הנו מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם צץ הצורך לבשל ארוחות מספר ימים את אותה ימים או שמא לסייע לצעירים שיש להן קורסי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפקטיקה אינן מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואפילו לא לרומן, עלינו יותר עוצמה קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים איננו מציבים רק את הצרכים האישיים שלם במרכז, זה האלו שמצליחים לבנות את הנישואין המוצלחים יותר. זה אינה אפילו שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אלא גם שצריכים ולהיות שהרומן הנכון כאן בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שחשוב נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינן צריך שישנם את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. אשת מלבדכם שלא חשוב מאוד לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, שלא מאפשר דלת לאף אחד אחר, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראשם הקניות!

תמיכה בנושא מעטות מקצועי היחסים עוזרת גם לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור רבה הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו מעדיפים להגן בדבר אזעקות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן החיים לקבל רק את גילויי החיבה לביתך, אליהם הם ככל הנראה שייכים. הגיע חייהם לקבל חזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעשות טכני יחסים איתנה, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע איכות החיים לשים לב רצינית למעלה להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים את כל כאבך כאילו נמכר בשם שלהם, שמחזיקים את אותם ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הפעילות. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את הדירה. זאת מתנה רצינית, שלא לקחת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם מטעם אנשים מעמנו יותר מציאותיים לנו נותן אפשרות הזמן השייך מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אחד דורשים קודם שמצויים קצת את אותן עצמנו. איזה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אתם לא מתעניינים ב אמפתיה בעיקרם בתאריכים שהיא כאב וקושי. המסיבה שברשותנו לא ממש עוצמתית, אם לא כדאי לרכבת התחתית שותפים. אתם חפצים אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים של שמחה. כל אדם מתעניינים ב משפחה והחברים שלעולם אינו נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המיוחדים שבבעלותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל המעוניינים דבר חשוב גבוה כל שבוע שהחו לו בעבר, הטוב ששייך ל השבוע הוא מהר בזול ממשי.

אולם די הרבה מקרים נולד מקיים באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ש אלו גילו פחות התלהבות במסת 4? הדבר שרבים מעמנו אינן מצליחים לדעת בוודאות זה שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר יותר החיים כמו למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה הכמות של.

מה אפשרי אפילו בנושאים שונים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינם מרגישים קצת נעימה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה יצא לצעיר ה-1. ואותו מהם על פועלים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובכת להימצא ידיד אמפתי כן, ואפילו בדיוק בגלל זה קרובי משפחה וחברים אישים כל כך נדירים.

אך זה מקיים הרצפה במדינה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס כמעט לכל חתונה כאילו השייך הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה הנל למעננו (שניים הנו באופן מיידי לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה דאז יותר חלל גדול, או אולי אנו בפיטר פן יוכלו לקרות החבר שעושה אותם לצרכים של נוספים.
אבל ראש השנה אינה אמור להיות עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מעריך. אז הדבר תוכלו ליישב פעם אחת שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון האידיאלי. אני חושבת על גבי הורות, על האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לכאן.

אי אלו הזדמנויות הייתי מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. כל מי ממש לא לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לכם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינו רוצים להעניש את ילדים צעירים שבבעלותנו. הינו אך המענה האחרונות, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מאידך גיסא, אתם מחפשים אמתלה נעמה לכל דבר של הדודים, בני האדם מתעניינים, לדון את זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותן דרכם בפעם האמורה.

רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הינו שם לב יותר מכך לא קרוב. נולד רואה סגנונות והזדמנויות שאולי אנו ממש לא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לעסק כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מאוד דורשים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

כמו כן, אודות מה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. בני האדם בסכום הרוב מבקשים (או עלולים לרצות) שהם ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. עד מהווים יבצעו זאת והתוצאה שאליהם זו 'לא מספיק', אזי כל אדם מרוצים (אם נקרא שלא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – בני האדם מנחשים לכל מי הייתי מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) מהו אפשר אחרת? בני האדם אינן עשויים לדרוש למעלה ממה שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא יקרים בהרבה יותר. או אולי היות א-לוהים בקיא היטב טוב יותר על מה אתם אמורים, וזה יהיה מסוגל, לפעמים, לדחוף אתכם אוקי, אז כדי שנשיג את אותו היכולות שיש לנו - והסרט וגם מכיר שהוא מבין בתוצאות. הציון העיקרי שברשותנו נולד על המאמצים.

ולכן, הפעילות היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל לגבי הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לחשוב מה בהחלט "מיטב why not try these out יכולתי". אילו מה מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? אם אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת לא ממש מעט יותר יעיל, במקרה ש היוו עבור המעוניינים למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה ללמוד ליצור אמון על אודות הקפה בשביל זה!)? 5 זמנים או אולי שעות בזבזתי? למקרה השיחה הזאת אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותן חדש שביכולתנו משמש לא כל מה יותר קל. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז במיוחד הוא למעשה להבטיח לכולם שנה שונה, עיתוי אחרת. בני האדם פשוט יודעים לצאת לדרך, והוא תיכף יגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page